Keuzestress

Keuzestress en wansmakelijke marketing

Kijk links, kijk rechts. Supreme burger of Supreme body, kies jij maar.

Maar dit is nog vrij onschuldig. Veel betreurenswaardiger zijn de boys van Famous Grey, en het team van Hyundai. Die slagen er blijkbaar in om te verkopen op de kap van opsporingsberichten. Check het bericht onder “Opsporing” op iloveradioadvertising.be (MP3 download). Het begint zo:

Even uw aandacht voor volgend opsporingsbericht: Sinds maandagnamiddag is Michel Janssens vermist. Hij heeft bruin haar, is begin 40 en werd het laatst gezien in een nieuwe Hyundai Tucson tijdens een testrit.. 

Wansmakelijke marketingacties die de credibiliteit van neutrale merken misbruiken.

Bedankt aan Herman voor de reclamespot-tip naar het online portaal.

Hi, ik ben Kobe. "Kobe van Reppelen is a 25-year old writer and entrepreneur. After having lived in Belgium, Brazil, and Germany, he now travels the world looking for the best stories from extraordinary people. In these stories, he details the lives, choices, and careers of people ranging from ministers to billionaires and artists. His unique style of interviewing helped his podcast become one of the most popular Belgian podcasts. He is currently working on his first book, bundling the most valuable lessons into a gateway to self-fulfillment."

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.